Dialog med kunder


Vi orienterer de faste kunder på følgende møder:

  • Grønt Råd, forår 2013
  • Byrådets møde med Grundejerforeningerne, forårsmøde. Alternativt deltager vi på Sammenslutningen af grundejerforeningerne generalforsamling.
  • DN lokalafdeling ved først kommende plan, der har deres interesse: Plejeplaner, forår 2013
  • Boligselskaberne ved styringsdialogmøderne, løbende
  • Erhvervsrådet i forbindelse med, at de behandler Kommuneplanen, forår 2013 - nævne at andre planer, som har deres interesse kommer fx. Tilsynsplan og Klimatilpasningsplan 

 

Beslutning om andre målgrupper:

  • Rådgivere, developere mv.: Vi gør ingen særlig indsats overfor disse
  • Borgerne: BYP klarer borgerne ved Åben hus arrangement. Andre afdelinger bør overveje at kopiere dette koncept til sektorplanerne, fx. Åbent Hus nogle torsdage
  • Viceværter: Tænk formidling af portalen ind i møder.
  • Andre organisationer med særinteresser: Husk at nogle planer kan have grupper, der har særlig interesse i planen fx. Dansk cyklist forbund, Klimaklar, Erhverv og borgere.

 

Andre metoder end møder:

  • Video, der guider rundt i planen, (inspiration fra Kommuneplan)
  •  Postkort, der kan deles ud ved møder god ide. Postkort signalerer ikke noget digitalt men kan fungerer, som et slags visitkort til dem, der er vant til det trykte medie.
  • Annoncer i lokalaviser.
  • Det husstandsomdelte budget er også en mulighed.
  • Facebook
  • Gladsaxedagen