Vi orienterer de faste kunder på følgende møder:
- Grønt Råd, forår 2013
- Byrådets møde med Grundejerforeningerne, forårsmøde. Alternativt deltager vi på Sammenslutningen af grundejerforeningerne generalforsamling.
- DN lokalafdeling ved først kommende plan, der har deres interesse: Plejeplaner, forår 2013
- Boligselskaberne ved styringsdialogmøderne, løbende
- Erhvervsrådet i forbindelse med, at de behandler Kommuneplanen, forår 2013 - nævne at andre planer, som har deres interesse kommer fx. Tilsynsplan og Klimatilpasningsplan
Beslutning om andre målgrupper:
- Rådgivere, developere mv.: Vi gør ingen særlig indsats overfor disse
- Borgerne: BYP klarer borgerne ved Åben hus arrangement. Andre afdelinger bør overveje at kopiere dette koncept til sektorplanerne, fx. Åbent Hus nogle torsdage
- Viceværter: Tænk formidling af portalen ind i møder.
- Andre organisationer med særinteresser: Husk at nogle planer kan have grupper, der har særlig interesse i planen fx. Dansk cyklist forbund, Klimaklar, Erhverv og borgere.
Andre metoder end møder:
- Video, der guider rundt i planen, (inspiration fra Kommuneplan)
- Postkort, der kan deles ud ved møder god ide. Postkort signalerer ikke noget digitalt men kan fungerer, som et slags visitkort til dem, der er vant til det trykte medie.
- Annoncer i lokalaviser.
- Det husstandsomdelte budget er også en mulighed.
- Facebook
- Gladsaxedagen
|
|
|